wtorek, 7 lipca 2015

Idealny na słoneczne dni !

Hejka kochani !
Witam Was na naszym nowym blogu. Będę go prowadzić ja ( Monia ) i moja przyjaciółka - Patrycja. Blog przeważnie będzie o modzie, lifestyle DIY, ale nie zapraknie też jakiegoś tagu, porad czy testów kosmetyków itp.

OKEY ! Przechodzimy do outfit,`u ...
**
Można powiedzieć, że kierowałam się stylem BASIC. Uwielbiam białe i czarne połączenia !!! Ubrałam się więc w :






bluzka - TopSecret

spódniczka - TROLL

buty - Deichmann

Kilka zdjęć ....





Mam nadzieję, że blog Wam się spodoba! Jeżeli tak to ZAOBSERWUJ i poleć swoim przyjaciółkom :*    
Dzięki za przeczytanie,
Monia.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja i mega pozytywne zdjęcia :) Oby tak dalej ;) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Powodzenia również na Twoim blogu <3 Pozdrawiam !

      Usuń