piątek, 23 października 2015

Ambasadorka Pantene | część II

Cześć i czołem!
Dzisiaj nadszedł czas na część drugą z projektem Pantene. Jak obiecałam w tym poście opiszę Wam zestaw startowy.. ZACZYNAJMY !

 Pierwsze co wyjęłam z pudełka do list, który krótko opisuje projekt - jest on również dostępny na stronie projektu KLIK ) . Nie będę się dłużej rozwodzić na ten temat ;)


Okej, w zestawie znajdziemy również PRZEWODNIK PO PROJEKCIE oraz KSIĄŻECZKA BADANIA OPINII



Co dostałam do własnego użytku ?

1.Lekka Odżywka w Piance Pantene – Intensywna Regeneracja (180 ml)
  • Sprawia, że cienkie włosy łatwiej się rozczesują, stają się jedwabiście gładkie i lekkie;
DO CIENKICH I ZNISZCZONYCH WŁOSÓW

2.Lekka Odżywka w Piance Pantene – Większa Objętość (180 ml)
  • Sprawia, że cienkie włosy łatwiej się rozczesują, są widocznie zdrowsze i zyskują dodatkową objętość;
DO CIENKICH WŁOSÓW POZBAWIONYCH OBJĘTOŚCI

3.Lekka Odżywka w Piance Pantene – Aqua Light (180 ml)
  • Sprawia, że cienkie włosy łatwiej się rozczesują, są widocznie zdrowsze i lekkie;
DO CIENKICH I ZNISZCZONYCH WŁOSÓW

4.Lekka Odżywka w Piance Pantene – Lśniący Kolor (180 ml)
  • Sprawia, że cienkie włosy łatwiej się rozczesują, chroni kolor przed zniszczeniem spowodowanym stylizacją, nadaje zdrowy wygląd i blask;
DO CIENKICH I FARBOWANYCH WŁOSÓW

5.Szampon Pantene Intensywna Regeneracja (400 ml)
         

  
6.Kupon uprawniający do zakupu Lekkiej Odżywki w Piance Pantene 180 ml z 30% zniżką

 ( kod do podania przy kasie : 2981417257325)

Co dostałam, by rozdać przyjaciółkom, aby je przetestowały :
1. 10 Lekkich Odżywek w Piance Pantene – Intensywna Regeneracja (50 ml)

2. 10 kuponów uprawniający do zakupu Lekkiej Odżywki w Piance Pantene (180 ml) z 30% zniżką
3. 15 ulotek Pantene
 
♥♥♥
Pomimo tego, iż włosy mam grube, to odżywki te działają ! Nie wiem jak to wytłumaczyć.... Działają i już. Od tak. Po 2 myciach przy użyciu szamponu & lekkiej odżywki w piance Pantene Intensywna regeneracja moje włosy : ślicznie pachną, łatwo je rozczesuję oraz czuję, że są jedwabiście gładkie i lekkie. Może w to nie uwierzycie - ale przez dłuższy czas moje włosy często były poplątane, pozbawione blasku, gładkości. Po użyciu tej odżywki stały się ODŻYWIONE
Większość  próbek rozdałam ( zostały mi 3 ) i każda osobą, która ją dostała była zachwycona ! Jestem dumna z siebie, że tylu osobom sprawiłam przyjemność. Po przetestowaniu produktu każda kobietka została poproszona o wypełnienie 1 strony z książeczki opinii. Jestem dość ciekawską osobą i zajrzałam do odpowiedzi moich znajomych. 6/7 osób zanznaczyło, że kupi ten produkt pełnowymiarowy ( jest on dostępny TYLKO w drogeriach ROSSMANN za ok 15 zł. ) + każda z nich dostała kupon -30% - więc wyjdzie jeszcze taniej ;)

Jak pisałam wyżej zostały mi jeszcze 3 próbki 50ml. Czy chcielibyście abym zrobiła małe rozdanie? Jeżeli tak to pisz komentarz ! A ja z Pati wymyślimy zasady rozdania.

A ty kupiłabyś Lekką Odżywkę  w Piance Pantene ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz