piątek, 6 listopada 2015

Ulubieńcy października ♥

Witajcie kochani ! Chciałabym Wam podziękować za tyle wyświetleń . To naprawdę motywuje do dalszej pracy ! Dobra a teraz do rzeczy chcę Wam pokazać i polecić kosmetyki , które używałam w październiku. Są one naprawdę fajne . A oto one :



Oto tusz do rzęs z MaxFactor . Pogrubia rzęsy i daje efekt wydłóżania . Można go kupic w sieci sklepów Rossman za około 50 zł.







Jest to intensywnie czyszcząca maska na twarz . Oczyszcza zatkane pory i pozostawia twarz idealnie czystą a przy okazji wysusza pryszcze. Zamawiałam go w Avon za 15 zł



Jest to perfuma o delikatnym zapachu, który długo się utrzymuje . Starcza na długo . Kupiłam ją w Rossmanie za ok. 30 zł


Szampon z dodatkiem olejku arganowego . Włosy po umyciu są gładkie i łatwo sie rozczesują. Kupiłam go w Textil Market za 5 zł.




A oto balsam do ciała z drobinkami złota. Nawilża oraz pozostawia gładka skóre . Dostałam go od cioci z Niemiec.

I to wszystko na dziś . Mam nadzieje że post wam sie podobał .

Pati ;)



7 komentarzy:

  1. Fajne kosmetyki ! Zapytaj się cioci gdzie kupiła ten balsam ze złotem,bo skusilas mnie opisem :* powodzenia w prowadzeniu bloga ��pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciocia powiedziała że w Rossmanie . Dziękuje i pozdrawiam również ! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że w polskim rossmann'ie bym go znalazła?

      Usuń
    2. Wydaje mi się że tak :)

      Usuń
    3. Dzięki! I jeszcze raz powodzenia :*

      Usuń
  3. Ciesze się . Na pewno zaobserwuje Twojego bloga . Mam nadzieje na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń