sobota, 26 grudnia 2015

Tag Sylwestrowy ♥♥

Hejka!
W związku z tym, że już niedługo sylwester postanowiłam dodać TAG SYLWESTROWY ! Tag jest krótki, ale pytania są dość szczegółowe, więc... ZACZYNAJMY!






1. W tym roku planuję spędzić sylwestra z Patrycją.

2. To nieodłączny element imprezy!!

3.Z przyjaciółmi, rodziną oraz znajomymi rodziny.

4.Nie, bo rzadko sylwestra spędzam w domu.

5.   Krem BB U20 

   
      puder MAYBELLINE  NY Affinitone 03


        odżywka do rzęs Miss Sporty 
          pomadka ochronna MAYBELLINE BABY LIPS (niebieska) 

6. TO TAJNE !!!! haha. moja stylizacja na tą okazję będzie pokazana w następnym poście :)

7. Na razie nie planuję akcesorii ;) Ale może?

8.     Dawin - Dessert
       Silentó - Watch Me  ---> kto tańczy ze mną ?! ♥)

9. Kiedyś- tak. Teraz postanowiłam już nie pisać takiej listy, bo i tak za tydzień po imprezie zapomniałabym o niej i postanowienia nie byłyby wypełnione! Lecz w tym roku mam dwa takie postanowienia (patrz pkt niżej ;) )

10. Lepsze stosunki z rodziną 
      Systematyczność na blogu


Tym razem postanowienia nie zagubią się w wirze karteczek !! haha ! Są udokumentowane na blogu ♥

To wszystko kochani! Mam nadzieję, że taki tag Wam się spodoba :) Mi TAK :)
Zostawcie po sobie jakiś ślad... czy to komentarzem czy topoprzez zaobserwowanie bloga. Skomentujesz? Ja u ciebie również ♥

Monia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz