środa, 16 marca 2016

Kosmetika, die ich benutze !!

Witajcie Kochani ! :*

    Przepraszam że tak długo nic nie
dodawałam ale szkoła dała sie we znaki ;)
 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jakich kosmetyków używam . Wszystkie które będą tu pokazane są
dostępne w Rossmanie ;)

A oto one :

Tonik do twarzy przeciw zaskórnikom.  Koszt 15 zł .
Osobiście uważam, że jest świetny i polecam każdemu !





Żel myjacy - normalizujący. Ja używam go rano i wieczorem . Nie podrażnia on skóry ani oczu za to według mnie świetnie zmywa smugi po tuszu do rzęs . Cena ok 10 zł

Tusz do rzęs Miss Sporty. Podkręca i pogrubia rzęsy .Łatwo sie go zmywa . Ok 20 zł.


Dziekujemy za tyle wyświetleń ! Mam nadzieje że post sie podobał . Komentujcie !  Jeżeli macie jakieś pytania lub sugestie chętnie ich wysłuchamy <3

Pati <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz