sobota, 14 listopada 2015

Książki na jesienne wieczory !


Witajcie Kochani !

Mam dzisiaj dla Was książki, które przeczytałam , moim zdaniem są świetne. Może wam rówież któraś przypadnie do gustu :) A oto one :



1."Pamiętnik nastolatki", to książka składająca się z siedmiu części w których bohaterka-Natka opowiada o swoich przeżyciach, emocjach . Ja właśnie skończyłam cześć 7 .



2. "7 razy dziś" to książka w której opisane są losy Sam . W skrócie dziewczyna z przyjaciółkami wraca  z imprezy i nagle oślepiają ja światła samochodu, lecz gdy sie budzi jest znów piatek 12 lutego i przeżywa ten dzień od nowa.



3. "Zmierzch" to książka o której na pewno słyszał każdy lub ogłądał na jej podstawie film . Opowiada ona o życiu Belli Swan która przyjechała do swojego ojca do miasteczka zwanego  Forks. Składa się ona z 4 części .




4."Gwiazd naszych wina" to książka opowiadająca o losach dziewczyny chorej na raka .



5. " Wampiry z Morganville" to książka opowiadająca o losach Clarie która w wieku 16 lat wyjechała by studiować.



I to niestety wszystko . Mam nadzieje że także i Wam przypadną do gustu ;)

Pati <3

6 komentarzy:

  1. Fajne ksiązki ! Postaram sie przeczytać wszystkie <3 Dzięki za podpowiedzi na jesienne wieczorki !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co . Ja również ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys czytałam zmierzch i pamietniki wampirow
    zapraszam do mnie: http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 35 year-old Accountant I Margit Klejin, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Kayaking. Took a trip to Yin Xu and drives a Ferrari 400 Superamerica. przeskocz tutaj

    OdpowiedzUsuń