czwartek, 19 listopada 2015

Wishlista YUPS!

Hejka !
Dzisiaj kolejna wishlista. Za sobą mamy już dwa takie posty
1. WISHLISTA STYLEMOI
2. WISHLISTA ROMWE

Pisałyście ( bynajmniej pod postem ze sklepem Romwe ), że ciuszki, które Wam zaproponowałam spodobały się Wam ♥

 Jeszcze raz napiszę, że nic nie dostajemy od danych firm za te wishlisty. Pierwsza wzmianka o tym KLIK 

Ja w swoim mieście "mam" sklep YUPS!. Często do niego zaglądam, bo są na prawdę cudne rzeczy czasem za niską cenę !

1. Bluzka  KLIK
cena: 49,99 zł.



 2. Spodnie KLIK
cena: 69,99 zł    49,99 zł
 3. Buty KLIK
cena: 34,99 zł  29,99 zł
 4. Kurtka KLIK
cena: 99,90 zł
 5. Szalik KLIK
cena: 39,99 zł
I to koniec ! Jak widzicie ta lista została stworzona na wzór stylizacji. Mam nadzieję, że takie propozycje przypadną Wam do gustu ♥ Jeśli się Wam spodobało to PISZCIE KOMENTARZ ! 

* Na marginesie ..... 
Dziękujemy za tyle wyświetleń i komentarzy! ♥ To morywuje do dalszej pracy nad blogiem ! DZIĘKUJEMY !!!!  ♥ ♥ ♥ ♥ 
M&P 

4 komentarze:

  1. No ładne są te ciuchy, ale jak dla mnie lepsze są posty z Twoimi zdjęciami ;)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) dziękuję kochana! Już niedługo pojawi się post że stylizacja :)
      Już zaglądam i oczywiście obserwuje i liczę na rewanż 😃

      Usuń
  2. Oooo.. mam ten szalik :) gorąco polecam, bardzo ciepły idealny na dni takie ja te :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha zbieg okoliczności? ja niestety nie mam takiego :( ale planuję sobie kupić podobny :)

      Usuń